חברת ייעוץ עסקי היא חברה המלווה בעלי עסקים וחברות בתהליכי קבלת החלטות עסקיות ושיווקיות. מטרת החברה היא לתרום לבית העסק תרומה משמעותית שתביא לשגשוג, לצמיחה ולהצלחה.
בעידן שבו "האוקיינוס הוא אדום", כל חברה חייבת יועץ עסקי מקצועי. "אוקיינוס אדום" הוא ביטוי מטאפורי לשוק שבו המתחרים מנסים לגבור זה על זה באמצעות תפיסת נתחי שוק נוספים. כשהשוק נהיה צפוף התחרות הופכת את הזירה "לאוקיאנוס אדום" בשל הדם של המתחרים זה בזה.
אמנם התחרות ב"אוקיאנוס האדום" היא חלק בלתי נפרד מכל בית עסק, אך בנוסף לתחרות לבית העסק יש פרמטרים רבים שבהם הוא יידרש לליווי עסקי של חברת ייעוץ עסקי מקצועית.
יועץ עסקי הוא בעל מקצוע שצבר ניסיון רב וסייע לבעלי חברות ועסקים רבים והוא ודאי יודע יותר מכם איך לנהל בית עסק ואיך להצליח. יועץ עסקי מקצועי מביא אתו יתרונות רבים לכל בית עסק, לבית עסק בהקמה וגם לבית עסק ותיק ומבוסס.
אני מזמין אתכם לעשות את הצעד הראשון בשיחת ייעוץ ללא התחייבות
מהם היתרונות בשימוש בחברת ייעוץ עסקי מקצועי
יועץ עסקי צבר ניסיון רב בתחומים שונים ויש לו את היכולות להדריך את בעל העסק כמעט בכל תחום. ליועץ העסקי יש יכולת להביט על העסק ממבט חיצוני ללא מעורבות רגשית, לאתר את החוזקות ואת החולשות שלו ולהניע מהלכים שיובילו לשינויים בעסק.
יועץ עסקי ידע לייעץ לכם בניהול הכספי של העסק
היועץ העסקי ידע לבנות תמהיל אשראי, לבדוק אופציות למימון, לנהל משא ומתן עם הבנקאים או עם גופי מימון חוץ בנקאיים (ראו גם גיוס משקיעים), הוא ידע לבדוק את ההוצאות החודשיות מול ההכנסות החודשיות וידע לספק פתרונות לשיפור הפעילות הפיננסית והעסקית של בית העסק במטרה להגדיל את הרווחיות.
יועץ עסקי יבחן את מערך השירות של בית העסק
היועץ העסקי יבדוק האם מערך השיווק תורם להגדלת המכירות, האם העובדים קיבלו הכשרה מקצועית המאפשרת להם להתנהל ביעילות מול הלקוחות, האם מערכת התקשורת עם הלקוחות יעילה והאם הלקוחות מרוצים מהשירות הניתן להם.
היועץ יבדוק את תהליך השיווק של בית העסק.
היועץ העסקי יבדוק האם המיתוג של העסק הוא מיתוג אפקטיבי או שאולי להפך, המיתוג מהווה גורם המונע את הגדלת המכירות. האם לעסק יש בידול המבדל אותו מהמתחרים והאם הערכים שעליהם מבוסס העסק הם ערכים המשקפים גם את הערכים של הלקוחות הפוטנציאליים. אחרי שהיועץ יבחן לעומק את אסטרטגיית השיווק, ואם יהיה צורך, הוא ימליץ על שינוי האסטרטגיה או אימוץ של אסטרטגיות נוספות.
היועץ יעקוב אחרי רציונל המכירות
היועץ יעקוב אחרי הרציונל של המכירות במטרה לאתר את נקודות החולשה, לתת פתרון ובכל להגדיל את מחזורי המכירות. היועץ, למשל, יבדוק אילו מבין השירותים או המוצרים הם הנמכרים ביותר ואיך אפשר להגדיל את המכירות שלהם, הוא יבדוק את מערך ההפצה והלוגיסטיקה ויתקן את הטעון תיקון, הוא יבחן את הפרופיל של הלקוחות הפוטנציאליים ויחפש את הדרכים איך להגיע אליהם וינתח באופן מעמיק את היעילות של שרשרת האספקה המהווה גורם חיוני להגדלת המכירות.
היועץ יעסוק גם בניהול כוח האדם בבית העסק או בחברה.
היועץ העסקי יפעל לגיוס כוח אדם מקצועי ואיכותי, הוא יעסוק בשיפור היעילות של העובדים, בשדרוג מערכת היחסים ובשיפור הלויאליות של העובדים לבית העסק.
ראו גם מאמר בנושא ניהול עובדים
יועץ עסקי יעסוק בניהול משברים.
היועץ ידע לנהל את המשברים מתוך הניסיון העסקי שהוא צבר. הוא ידע ליזום אסטרטגיה שתביא להבראה של בית העסק בתך פרק זמן קצר ככל האפשר.
לסיכום, לא משנה אם אתם בעלים של עסק קטן או עסק גדול, אתם זקוקים לחברת ייעוץ עסקי מקצועי. יועץ עסקי מקצועי יתווה את הדרך של ביית העסק אל ההצלחה ואל הגדלת מחזורי המכירות.
צרו קשר עם שלמה גבאי והצטרפו אל רשימת בעלי העסקים שכבר נהנו משירותיו והיו מרוצים!
שאלות תשובות
ממש לא. כל בעל עסק שרוצה לצמוח ולהגדיל רווחים, לשפר מכירות או להטמיע תהליכים חדשים בעסק צריך יועץ עסקי.
לא. עבודה עם שני בתי עסק הפועלים באותו התחום מהווה ניגוד אינטרסים ופגיעה בכללי האתיקה הבסיסיים.
ברור. לכל יועץ מקצועי ברור שהוא חייב לשמור על דיסקרטיות וסודיות, אך יחד עם זאת אנחנו ממליצים להחתים את היועץ על סודיות.