תפקידו של יועץ עסקי בקידום המטרות שלך

של יועץ עסקי בקידום המטרות שלך

מנהל של כל עסק או חברה מציב לעצמו מטרות מסוימות הקשורות לתחום העיסוק שלו, כמו לדוגמה הרחבת מעגל הלקוחות, הגדלת ההכנסות, התייעלות פיננסית, הפניית חלק מתחומי הפעילות למיקור חוץ ועוד. אך כדי להגיע לכך יש לסלול את הדרך המתאימה ביותר באופן פרטני ומדויק. לצורך זה כדאי לשכור את שירותיו של יועץ עסקי מומלץ מומחה כדי שהוא יתווה את הדרך צעד אחר צעד עד ההגעה ליעד.

אני מזמין אתכם לעשות את הצעד הראשון בשיחת ייעוץ ללא התחייבות

תהליכי התייעלות בעסק

כדי לקדם מהלכים אסטרטגיים שונים, חייב להיות בסיס יציב באופן הפעילות היום יומית בעסק. לצורך כך שלומי גבאי יועץ עסקי ויועץ אסטרטגי מבצע פעמים רבות שינויים פנים ארגוניים בתוך העסק. המטרה היא לקבוע הגדרה מדויקת של כל תפקיד, לסמן את גבולות האחריות של כל עובד ומהי התפוקה הנמדדת שלו בכל יום או בכל חודש.

כאשר לאורך כמה חודשים התהליך הזה מתרחש בהצלחה לאחר שבוצעו השינויים הנדרשים כמו גיוס כוח אדם או פיטורין של עובדים שלא התאימו לתפקידם, אפשר לקדם תהליכים מקצועיים נוספים על פי תפיסת העולם של בעל העסק.

הוצאה לפועל של החזון העסקי

לכל בעל עסק יש חזון שהוא מעוניין להגשים, אך ניהול עסק הוא לא דבר פשוט בכלל. יש כאלו שמעוניינים שהמוצר שהם מייצרים יהיה בכל סופרמרקט בארץ ולכן יש צורך בתהליכי הפצה מדויקים וגם בביצוע שיווק ופרסום ממוקד. לצורך כך היועץ העסקי מעניק את ההכוונה הספציפית כדי להגיע למימוש החזון. הוא יוצר את האסטרטגיה השיווקית ובשלב השני את הפעילויות הטקטיקות כדי להשיג אותן.

במקרה הזה תיבנה תוכנית עסקית מלאה, וכן יעשה סקר בין כמה חברות הפצה כלל ארציות שעוסקות בנישה זו כמו לדוגמה מוצרי מזון ולאחר שהוא יבחר את חברת ההפצה הטובה ביותר, אפשר יהיה באמצעותה לשווק את מוצר הדגל. ראו גם תמחור מוצר.

פרסום בעידן החדש

בנוסף לכך ובהתאם לפעילות בנכסים הדיגיטליים של החברה, ימליץ שלומי גבאי היועץ העסקי לבצע פעולות שונות שיגבירו את החשיפה למוצר הספציפי בקטגוריות המתאימות ביותר. כמו לדוגמה קידום אורגני של אתר האינטרנט, קידום ממומן, סרטונים ותמונות שיופיעו לפלחי השוק הרלוונטיים ברשתות החברתיות המובילות ועוד.

מכלול הפעולות האלו יוביל לכך שלקוחות פוטנציאלים רבים יזהו את המוצר, את היכולות שלו ומשם הדרך להזמנה היא קצרה.

להיות עם היד על הדופק

יועץ עסקי נוטל אחריות רבה על כתפיו כיוון שתפקידו הוא לקדם מהלכים רבים בעסקים שאותם הוא מלווה. לכן עליו להכיר באופן מושלם את הפעילות העסקית על כל רבדיה ולמצוא את נקודות התורפה שבהן יש צורך בהזרמת דם חדש כדי לרענן את המערכת ולקדם את התהליכים הנדרשים.

לאחר שהוא מאפיין את הצורך, הוא קובע לוח זמנים ליישום בפועל ומכין את כל ההיערכות הנדרשת כדי לקבע שיטות עבודה חדשות, לבצע שינויים, להוסיף קו ייצור, לעבור למשרדים אחרים, למנות סמנכ"ל לנישה מסוימת, לעבור למחסן גדול יותר, או לבצע כל פעולה חשובה אחרת כדי לקדם את המטרות העסקיות.

אם יש לכם חלום עסקי, אני כאן כדי לממש אותו. בזכות הניסון הרב שצברתי לאורך שנים רבות בנישות שונות, אוכל לסייע גם לכם ליצור את העסק במתכונת הרצויה ובהתאם לחזון של בעלי העסק להגדיל את ההכנסות, לנהל נכון את העסק וכך ליצור רווחיות נאה. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואשוחח אתכם בהקדם.

שאלות נפוצות תפקידו של יועץ עסקי בקידום המטרות שלך

עלויות ייעוץ עסקי עשויות להיות גבוהות, אך המידע והייעוץ המקצועי של יועץ עסקי עשוי להביא לתוצאות חיוביות. הייעוץ עשוי לסייע בפיתוח מסלול אסטרטגי, בשיפור כתיבת מכתבים עסקיים, בפתרון בעיות נקודתיות ובייעוץ בנושאי ניהול וניהול תקציבים.

כדאי לפנות ליועץ עסקי כשזה נדרש להגדיל את כמות הלקוחות, להגדיל את המכירות, לבנות לעסק תוכנית חדשה ולפתח אסטרטגיות שיעזרו לפתוח ולהכניס לעסק מוצרים חדשים.

התהליך הכללי בייעוץ עסקי כולל להעריך את הצרכים העסקיים של הלקוח, לבחור בפעילויות מתאימות למטרות הזמניות ולבנות תוכנית אסטרטגית, ולקיים פעילויות בהתאם לפקודות הלקוח ולתוכניות המכוונות לקידום לקוחות ולהגדיל את המכירות.

שלומי גבאי
שלומי גבאי

יועץ עסקי המלווה חברות ועסקים מסקטורים מגוונים במטרה להפוך אותם לרווחיים ומובילים בתחומם.

מאמרים נוספים

אודות שלומי גבאי

שלומי גבאי, יועץ עסקי המלווה חברות ועסקים מסקטורים מגוונים במטרה להפוך אותם לרווחיים ומובילים בתחומם. בתהליך הליווי, מבצע שלומי אנליזה לעסק ברמת המאקרו והמיקרו.

למידע נוסף >>>

תוכן עניינים

דברו איתי