קיימות המון סיבות שבעטיין זקוקים לשירותים של ייעוץ שיווקי אסטרטגי, הן משתנות בהתאם לסוג הארגון, או לחלופין המטרות שלו, בעוד הסיבה הכי שכיחה לכך הינה המומחיות ואף הניסיון השיווקי. כמו למשל – יש עסקים שיבקשו שירותי ייעוץ שיווקי אסטרטגי כדי שיתבצע ניתוח מעמיק של הלקוחות ושל השוק שלהם.
או שיש עסקים שמעוניינים שצד ג' יאמת את אסטרטגיית השיווק שלהם, תוך כדי כיוון שלהם בשביל להשיג ביצועי מסע פרסום משופרים. כך או כך, כדאי שתמשיכו לקרוא עד לתום דברינו במאמר זה, ותדלו עוד מידע על ייעוץ שיווקי אסטרטגי, כי "ידע זה כוח".
האם ייעוץ שיווקי אסטרטגי יסייע לכם בפיתוח של מסרים שמושכים תשומת לב?
ברור מאליו, כי ייעוץ שיווקי אסטרטגי יסייע לכם בפיתוח של מסרים שמושכים תשובת לב. מרבית החברות נוטות לייצר קמפיינים דיגיטליים, כמו גם תכנים שיווקיים, כאשר הן מקבלות לקוחות חדשים, יש חשיבות לשאלה כמה עניין ותשומת לב הן יכולות למשוך.
על פי המון מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי טווח הקשב הקולקטיבי הצטמצם בשל כמות המידע שמוזנת לקהל הרחב, והיא ירדה לבערך שמונה שניות, בדיוק לכאן נכנסים מסרים שמושכים תשומת לב וחוויה של התכנים שיכול לספק ייעוץ שיווקי אסטרטגי, מה שיעשה הבדל עצום.
על מנת לייצר מסר שיווקי מאוד עוצמתי, בשביל להתכתב עם המטרה בהצלחה ולייצר לידים טובים לשם הגדלת נפח המכירות, היועץ השיווקי האסטרטגי צריך לספר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם מה אתם בדיוק עושים, תוך כדי שכנוע שלהם שאתם הכי טובים בתחום. משמע – ייעוץ שיווקי אסטרטגי נדרש להיות מושך תשומת לב, ואחריו להוביל את הסיבות שהלקוחות הפוטנציאליים יהיו מעוניינים ליצור עמכם קשר.
הוא נדרש לפתח שני סוגי מסרים שיווקיים – האחד, מסר שיווקי שלם שייכלל בכל החומרים השיווקיים והמבצעים שלכם; השני, מסר קצר וענייני, בתור תגובה מוחצת לשאלה במה בדיוק אתם עוסקים. על מנת שהיועץ השיווקי האסטרטגי יהפוך את המסר שלכם לממש משכנע, הוא חייב לכלול את האלמנטים שלעיל:
- הדגשה של הערבות הבלתי מותנית, התהליך הייחודי, השירותים, המחיר ואפשרויות המימון.
- הבנה של הבעיות שלכם בשווקי היעד.
- מקרי מסוימים ודוגמאות או עדויות של לקוחות מרוצים אחרים עם בעיות דומות שנפתרו.
- הסבר למה אתם נחשבים לחברה הכי מוצלחת לפתור את בעיית היעד.
- הסבר על היתרונות שהמטרה של העסק תקבל מהשירותים.
האם ייעוץ שיווקי אסטרטגי ינחה אתכם בבחירת כלים מתאימים למעקב אחרי שיווק דיגיטלי מוצלח?
ברור מאליו, כי ייעוץ שיווקי אסטרטגי ייעץ לכם וינחה אתכם בבחירה של כלים מתאימים למעקב אחרי שיווק דיגיטלי מוצלח. ייעוץ שיווקי אסטרטגי יבחן לעומק את הכלים שבהם אתם עושים שימוש כעת, וימליץ לכם על סוגי כלים חדשים, שיש באפשרותם להגביר את התוצאות והאפקטיביות שלכם.
לפעמים השיחה הראשונית או שליחת הדואר האלקטרוני ללקוחות פוטנציאליים יכולים להסתיים במכירה, בשל כך המעקב אחריהם הינו קריטי. חברות עשויות לבזבז המון כסף על שיווק ופרסום, ובאותה הנשימה להפסיד כסף במידה ולא עוקבים נכונה אחרי העסקאות.
מעקב של יועץ שיווק מאוד חיוני לשם מכירות בטווח הארוך, כאשר מטרתו הסופית הינה לייצר עוד מכירות. ייעוץ שיווקי אסטרטגי טוב מקורו בטיפוח ובשימור של קהל היעד שלאו דווקא עכשיו מבקשים לרכוש ממכם, אלא בראייה קדימה. במקום לוותר עליו, בעצם תבנו צינור של לקוחות מתעניינים שירכשו ממכם בעתיד.
על ידי עקביות של טיפוח הלקוחות, תמצבו את בית העסק שלכם במודעות המובילה של קהל היעד, באופן הזה שהוא יהיה מוכן לקראת רכישה ממכם. ייעוץ שיווקי אסטרטגי מושכל יגיע אליכם עם רעיונות לטיפוח לקוחות פוטנציאליים, רעיונות שיעזרו לכם לשמר וליישם את קהל היעד שלכם, כדלקמן:
- כרטיסי יום הולדת או הודעות – רק חושב עליכם.
- שיווק במייל מספק מידע מועיל על בסיס קבוע.
- דיוור ישיר יכול להיות טקטיקה נוספת המשמשת כדי לעדכן את קהל היעד שלכם לגבי המוצרים והשירותים שלכם.
- תמיד תעקבו אחרי בקשות למידע נוסף באמצעות שיחת טלפון.
- הצעות מחיר צריכות להיות מלוות בשיחת טלפון.
- סקרים טלפוניים או מחקר בתעשייה.
- ניוזלטרים על מה חדש או בלוגים שמלמדים.
אני מזמין אתכם לעשות את הצעד הראשון בשיחת ייעוץ ללא התחייבות
למה אתם צריכים בכלל ייעוץ שיווקי אסטרטגי?
ייעוץ שיווקי אסטרטגי יסייע לכם להרוויח את טווח ההגעה שלכם לשוק, מה שבהכרח מתורגם להגדלת נפח המכירות. ייעוץ שיווקי אסטרטגי ייעץ לכם איך להיות יותר אגרסיביים בהיבט של פרסום ושיווק, מן המטרה להרחיק את קהל היעד שלכם מהמתחרים שלכם. יועץ שיווקי אסטרטגי יעדכן אתכם על בסיס קבוע במגמות שיווקיות שיש המון התפתחויות שלהן בעולם השיווק.
אף במידה ואתם שבעי רצון מהתוצאות של השיווק העכשווי שלכם, ייעוץ שיווקי אסטרטגי מקצועי יסייע לכם בהתעדכנות של כל הטרנדים שמתפתחים כעת. להיות בין הראשונים שמאמצים כל מיני פלטפורמות שיווק חדשות מספק לכם דריסת כף רגל בתחרות, מה שבהכרח יוכיח שתהיו בעניינים.
האם ייעוץ שיווקי אסטרטגי יסייע לכם בבחירה של ערוצי השיווק הכי מיטביים?
לא קיים כל עוררין על כך כי ייעוץ שיווקי אסטרטגי יסייע לכם בבחירה של ערוצי השיווק הכי מיטביים שיש, בתום שפיתחתם מותג מצוין, באה השעה להפיץ את הבשורה על השירותים או המוצרים שאתם מספקים. ניצול יותר נבון של ערוצי השיווק עשוי לסייע לכם בהגברה של המעורבות המוקדמת.
ברם, צריך לחשוב כראוי על ערוץ שיווקי על מנת שיהיה יעיל. המפתח שפה הוא שליחה של המסר הנכון על ידי הערוץ הכי מיטבי, בשביל להגיע ללקוחות פוטנציאליים במסגרת תקציב שאפשר להתכתב אתה בהצלחה בקלות. בוודאי אתם חפצים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יגיבו באופן חיובי למסרים השיווקיים שלכם, ובאופן הזה הם ירגישו מוכרחים ליצור עמכם קשר.
קביעה של המשתנים בכל ערוץ שיווקי אפיקי הפרסום יכולים להשתנות בהיבטים של טווחי שוק או של עלות. מה שעולה פחות יכול להגיע להרבה פחות בני אדם. ייעוץ שיווקי אסטרטגי עשוי להרכיב רשימה של תג מחיר נלווה או של היתכנויות, בשביל לסייע לכם לפזר את תקציב השיווק והפרסום שלכם באופן פרודוקטיבי.
חשוב להבין מה היא התדירות שבה מעוניינים שהמסרים הפרסומיים יגיעו ללקוחות הפוטנציאליים. הדבר מקבל משנה חשיבות בזמן קבלת החלטות בהיבט של תזמון שוק או פלח. וכעת נציג בפניכם מספר טכניקות שיווק שיינתנו לכם במסגרת של ייעוץ שיווקי אסטרטגי על מנת להעביר נכונה את המסר שלכם:
- מסחר אלקטרוני.
- פיתוח אתרים ממוקד בשיווק נכנס.
- שיווק ע"י משפיעני רשת.
- אופטימיזציה למנועי חיפוש או SEO.
- שיווק במייל.
- מוקד טלפוני / שיחות קרות / סקרים.
- מדיה חברתית, ניוזלטר, וספרים אלקטרוניים.
- מודעות טלוויזיה, רדיו ועיתון.
- מערכת מפה לאוזן.
- גלויות/שלטי דואר ישיר/עטיפות רכב.
- שיווק במנועי חיפוש.
- תוכניות הפניה.
- אסטרטגיית תוכן.
- מודעות מגזין.
- כרטיסי ביקור ייחודיים.
- שיווק אתרים / אינטרנט.
- מכתבי מכירה.
- אירועי צדקה.
- באנרים ושלטי חוצות.
- חוברות ופליירים.
לסיכום, ונחתום את המאמר שלנו עם המלצה חמה על ייעוץ שיווקי אסטרטגי, מידי שלומי גבאי. במרוצת השנים הוא נגע במנעד נרחב של אספקטים בעולמות העסקיים, כמו למשל – שאיפה קדימה והגעה לשיאים חדשים, ייעול ואף שיפור של תהליכי עבודה, תהליכי ליווי עסקים, חברות או ארגונים, הסכמי סחר, בנייה של תכניות עבודה אסטרטגיות, לוגיסטיקה, פיתוח עסקי, מכירות או כספים, וכיוצא בזה.