היתרונות של התייעצות עם יועץ עסקי מקצועי

התייעצות עם יועץ עסקי מקצועי

בעידן שבו השווקים העסקיים תחרותיים מאוד, ייעוץ עסקי הוא כלי הכרחי לכל עסק, גם לעסק חדש הנמצא בשלבי צמיחתו הראשונים וגם לעסק ותיק ומבוסס.

יועץ עסקי לוקח את הידע הפנימי של בית העסק ומנתח אותו מנקודת מבט חיצונית, מנקודת מבט שונה מאשר נקודת המבט של בעל העסק. הניתוח מנקודת המבט החיצונית בתוספת הניסיון המקצועי שצבר היועץ עשויה לחזות בעיות עוד לפני שהן קורות, לכוון את בית העסק אל הכיוון הנכון ולהקדים רפואה למכה.

הצלחתו של העסק תלויה באיתנות הפיננסית שלו ונקודת מבט נוספת או ניתוח חיצוני ומקצועי של הסביבה העסקית עשויה לשפר את התוצאות.

אני מזמין אתכם לעשות את הצעד הראשון בשיחת ייעוץ ללא התחייבות

מהם תפקידי היועץ העסקי

ייעוץ לעסקים כולל בדרך כלל שירות ייעוץ פיננסי, שירות פיתוח עסקי ושירות ייעוץ מול הבנק ומול הגורמים הממשלתיים.

שירות ייעוץ פיננסי נועד להביא לשיפור הפעילות העסקית ולהגדלת מחזור המכירות.

שירות פיתוח עסקי מתמקד במימוש הפוטנציאל הרווחי ובהוצאה מהכוח אל הפועל של הרעיונות העסקיים באמצעות  בניית תכנית עסקית וגיבוש אסטרטגיה מתאימה שתוביל למימוש החזון העסקי של בית העסק או החברה.

הייעוץ הבנקאי מתמקד בייצוג בעל העסק או החברה מול הבנק במטרה להוזיל עלויות כמו הוזלת הריבית והעמלות השונות, בסיוע בשיפור מסגרת האשראי ועוד.

היועץ יסייע לבעלי העסק או החברה מול רשויות המס ומול משרדי המע"מ והוא ייעץ לגבי צורת ההתאגדות העסקית של בית העסק, האם כדי להתאגד כחברה, כעוסק מורשה ואולי כעוסק פטור.

היתרונות של התייעצות עם יועץ עסקי ומקצועי נעים על סקאלה רחבה

נוכל למנות 5 יתרונות משמעותיים שמביא אתו היועץ העסקי לבית העסק בתחומים שונים.

  • יועץ עסקי מיומן יבצע "ריגול" אצל המתחרים של בעל העסק, הוא יבדוק מי הם המתחרים, מה החוזקות שלהם, מה החולשות שלהם לעומת בית העסק שאותו הוא מייצג, הוא ינתח את קהלי היעד, ויבנה תכנית אסטרטגית מנצחת שתביא לשיפור הפעילות העסקית של בית העסק.
  • היועץ העסקי יספק התייחסות כוללת להיבטים השונים של הפעילות העסקית, הוא יעקוב אחרי מחזור המכירות , יבדוק אופציות למימון ויסייע בהשגתן וינהל משא ומתן גול הגורמים הבנקאיים וגורמי חוץ בנקאיים, וכמובן יסייע בניהול כוח האדם בעסק ועוד.
  • יועץ עסקי יסייע בעת ניהול עסק גם במשברים. אין כמעט עסק שלא חווה תקופות של משברים וגם האנשים המוכשרים ביותר בתחום העסקים עלולים להיקלע למשברים פיננסיים. יועץ עסקי מקצועי ידע לנהל את המשברים, הוא ידע לאתר את נקודות החולשה, ליזום תכנית פעולה אסטרטגית שתביא להבראה מקיפה של בית העסק ולהצלחה עסקית.
  • גם עסק רווחי צריך להילחם כדי להישאר רווחי לאורך כל הדרך. יועץ עסקי מיומן ידע לייעץ לבעל העסק איך לשמור על הרווחיות לאורך זמן, הוא יתייחס לכל ההיבטים של המכירות, של דרכי השיווק, של ההפצה ושל הלוגיסטיקה.
  • יועץ עסקי יוכל לזהות בדרך אובייקטיבית את החולשות ואת החוזקות של בית העסק. הוא ידע לייעץ איך להתגבר על החולשות ואיך לשמור ולחזק את החוזקות.

לסיכום, כיום, כאשר כל השווקים העסקיים תחרותיים מאוד, הסתייעות בשירותים של יועץ עסקי הפכה להיות מקובלת וכמעט שגרתית וכל עוד היועץ העסקי עשוי לשפר את התוצאות העסקיות אין להסס בשכירת שירותי ייעוץ. יועץ עסקי מקצועי ייצר לבעל העסק או החברה שקט פיננסי כדי שהם יוכלו להשקיע בפיתוח העסק, למקסם רווחים ולצמוח.

הדרך להצלחה עוברת דרך שלמה גבאי, יועץ עסקי מיומן ומנוסה

שלמה גבאי, יועץ עסקי בכיר, כיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות בינלאומיות, הוא מביא אתו ידע, ניסיון וטכניקות ייחודיות שיצעידו אתכם אל כל יעד שתציבו לעצמכם!

צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

שאלות ותשובות

יועץ עסקי יכול לעזור לעסקים בדרכים רבות ובעיקר בייעוץ עסקי, בייעוץ פיננסי ובהתנהלות מול הגורמים הממשלתיים והבנקאים.

חשוב לוודא שהיועץ צבר ידע וניסיון בתחום שבו אתה עוסק ורצוי לברר עליו ולקבל המלצות מלקוחות שהוא עבד אתם.

אולי אי אפשר לקבל ייעוץ עסקי דרך הטלפון, אך בהחלט אפשר באמצעות פגישות בזום. בפעמים הראשונות רצוי שהיועץ העסקי ייפגש אתך ויתרשם מהעסק, אך בהמשך תוכלו לנהל את הייעוץ באמצעות זום או בכל צורה אחרת של קשר מרחוק.

שלומי גבאי
שלומי גבאי

יועץ עסקי המלווה חברות ועסקים מסקטורים מגוונים במטרה להפוך אותם לרווחיים ומובילים בתחומם.

מאמרים נוספים

אודות שלומי גבאי

שלומי גבאי, יועץ עסקי המלווה חברות ועסקים מסקטורים מגוונים במטרה להפוך אותם לרווחיים ומובילים בתחומם. בתהליך הליווי, מבצע שלומי אנליזה לעסק ברמת המאקרו והמיקרו.

למידע נוסף >>>

תוכן עניינים

דברו איתי